ilości Twojego czasu do dyspozycji każdego tygodnia.
możliwości operacyjnych Twojej firmy.
Twojej konkurencyjności na rynku.
do ZERA zasobów i czasu, które poświęcisz na rekrutację i szkolenie nowych pracowników na podobnym stanowisku.
do ZERA nakładów finansowych jakie musisz ponieść w związku z zakupem sprzętu do nagrań, mikrofonów i oświetlenia.
do ZERA ilości czasu, którego poświęcisz na naukę obsługi sprzętu, ustawienia świateł, obsługi programów montażowych i edukacji.
ilości Twojego czasu do dyspozycji każdego tygodnia.
możliwości operacyjnych Twojej firmy.
Twojej konkurencyjności na rynku.
do ZERA zasobów i czasu, które poświęcisz na rekrutację i szkolenie nowych pracowników na podobnym stanowisku.
do ZERA nakładów finansowych jakie musisz ponieść w związku z zakupem sprzętu do nagrań, mikrofonów i oświetlenia.
do ZERA ilości czasu, którego poświęcisz na naukę obsługi sprzętu, ustawienia świateł, obsługi programów montażowych i edukacji.
to film, który pokazuje, jak działa i jakie ma zalety dany produkt lub usługa. Celem takiego filmu jest przekonanie potencjalnych klientów do zakupu lub skorzystania z oferty.
to film, który ma na celu dotarcie do jak największej liczby odbiorców i zwiększenie świadomości o istnieniu danej marki, produktu lub usługi. Celem takiego filmu jest wzbudzenie zainteresowania i ciekawości potencjalnych klientów.
to filmy, które wyjaśniają, jak korzystać z danego produktu, usługi lub narzędzia. Celem takiego filmu jest ułatwienie użytkownikom zrozumienia i obsługi danego rozwiązania.
Kiedy warto zastosować:
Reklama produktów na sklepie internetowym lub stacjonarnym.
Kiedy warto zastosować:
Każda branża o szerokiej grupie docelowej lub stacjonarnym.
Kiedy warto zastosować:
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, aplikacji mobilnej lub rozwiązania oferowanego przez daną firmę.
to filmy, które pokazują, jak wygląda praca i atmosfera w danej firmie. Celem takiego filmu jest zbudowanie zaufania i sympatii do marki oraz pokazanie jej ludzkiej strony.
to filmy, które dostarczają wartościowej i użytecznej wiedzy lub rozrywki odbiorcom. Celem takiego filmu jest zbudowanie relacji i lojalności wobec marki oraz pokazanie jej kompetencji i autorytetu w danej dziedzinie.
to filmy, które przedstawiają opinie i doświadczenia osób, które skorzystały z danej oferty. Celem takiego filmu jest pokazanie korzyści i wartości płynących z współpracy z daną firmą lub zakupu danego produktu.
Kiedy warto zastosować:
Polecamy szczególnie dla branż typowo usługowych.
Kiedy warto zastosować:
Content marketing pasuje do każdej branży stacjonarnym.
Kiedy warto zastosować:
Dobre recenzje klientów, przydadzą się niezależnie od branży.
to film, który pokazuje, jak działa i jakie ma zalety dany produkt lub usługa. Celem takiego filmu jest przekonanie potencjalnych klientów do zakupu lub skorzystania z oferty.
Kiedy warto zastosować:
Reklama produktów na sklepie internetowym lub stacjonarnym.
to film, który ma na celu dotarcie do jak największej liczby odbiorców i zwiększenie świadomości o istnieniu danej marki, produktu lub usługi. Celem takiego filmu jest wzbudzenie zainteresowania i ciekawości potencjalnych klientów.
Kiedy warto zastosować:
Każda branża o szerokiej grupie docelowej lub stacjonarnym.
to filmy, które wyjaśniają, jak korzystać z danego produktu, usługi lub narzędzia. Celem takiego filmu jest ułatwienie użytkownikom zrozumienia i obsługi danego rozwiązania.
Kiedy warto zastosować:
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, aplikacji mobilnej lub rozwiązania oferowanego przez daną firmę.
to filmy, które pokazują, jak wygląda praca i atmosfera w danej firmie. Celem takiego filmu jest zbudowanie zaufania i sympatii do marki oraz pokazanie jej ludzkiej strony.
Kiedy warto zastosować:
Polecamy szczególnie dla branż typowo usługowych.
to filmy, które dostarczają wartościowej i użytecznej wiedzy lub rozrywki odbiorcom. Celem takiego filmu jest zbudowanie relacji i lojalności wobec marki oraz pokazanie jej kompetencji i autorytetu w danej dziedzinie.
Kiedy warto zastosować:
Content marketing pasuje do każdej branży stacjonarnym.
to filmy, które przedstawiają opinie i doświadczenia osób, które skorzystały z danej oferty. Celem takiego filmu jest pokazanie korzyści i wartości płynących z współpracy z daną firmą lub zakupu danego produktu.
Kiedy warto zastosować:
Dobre recenzje klientów, przydadzą się niezależnie od branży.
Rozmowa wstępna – Podczas pierwszej rozmowy omawiamy oczekiwania dotyczące naszej współpracy, Twoje pomysły oraz cele biznesowe, do których realizacji ma służyć dany film.
Konspekt filmu – Na podstawie rozmowy przedstawiamy konspekt wizualny projektu, jak powinien wyglądać film.
Scenariusz i Scenorys – Po zaakceptowaniu koncepcji filmu, przystępujemy do przygotowania scenariusza oraz scenorysu. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie wzajemnego porozumienia w sprawie ostatecznego wyglądu filmu.
Zaplanowanie harmonogramu nagrań – Po zaakceptowaniu przez klienta scenorysu oraz scenariusza, przechodzimy do logistycznego planowania planu zdjęciowego w wybranych lokalizacjach. Przygotowujemy harmonogram dnia na planie zdjęciowym, który klient również dostaje do wglądu.
Dzień nagraniowy – Przeprowadzamy plan zdjęciowy zgodnie z wcześniej zatwierdzonym harmonogramem, realizując ujęcia opisane w scenariuszu i scenorysie.
Postprodukcja – Po zakończeniu nagrywania przechodzimy do etapu postprodukcji. W ramach tego procesu przeprowadzamy m.in. montaż, korektę kolorów, sound design oraz ewentualną transkrypcję filmu, włącznie z tłumaczeniem na język angielski.
Feedback i poprawki – Na etapie postprodukcji zapewniamy Ci pełną transparentność i możliwość komunikacji. Możesz śledzić postępy projektu i dzielić się swoją opinią. My natychmiast wdrożymy Twoje sugestie.
Przeniesienie autorskich praw majątkowych – Gdy zaakceptujesz ostateczną formę filmu, przenosimy na Ciebie autorskie prawa majątkowe i możesz korzystać w pełni z gotowej produkcji.
Rozmowa wstępna – Podczas pierwszej rozmowy omawiamy oczekiwania dotyczące naszej współpracy, Twoje pomysły oraz cele biznesowe, do których realizacji ma służyć dany film.
Konspekt filmu – Na podstawie rozmowy przedstawiamy konspekt wizualny projektu, jak powinien wyglądać film.
Scenariusz i Scenorys – Po zaakceptowaniu koncepcji filmu, przystępujemy do przygotowania scenariusza oraz scenorysu. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie wzajemnego porozumienia w sprawie ostatecznego wyglądu filmu.
Zaplanowanie harmonogramu nagrań – Po zaakceptowaniu przez klienta scenorysu oraz scenariusza, przechodzimy do logistycznego planowania planu zdjęciowego w wybranych lokalizacjach. Przygotowujemy harmonogram dnia na planie zdjęciowym, który klient również dostaje do wglądu.
Dzień nagraniowy – Przeprowadzamy plan zdjęciowy zgodnie z wcześniej zatwierdzonym harmonogramem, realizując ujęcia opisane w scenariuszu i scenorysie.
Postprodukcja – Po zakończeniu nagrywania przechodzimy do etapu postprodukcji. W ramach tego procesu przeprowadzamy m.in. montaż, korektę kolorów, sound design oraz ewentualną transkrypcję filmu, włącznie z tłumaczeniem na język angielski.
Feedback i poprawki – Na etapie postprodukcji zapewniamy Ci pełną transparentność i możliwość komunikacji. Możesz śledzić postępy projektu i dzielić się swoją opinią. My natychmiast wdrożymy Twoje sugestie.
Przeniesienie autorskich praw majątkowych – Gdy zaakceptujesz ostateczną formę filmu, przenosimy na Ciebie autorskie prawa majątkowe i możesz korzystać w pełni z gotowej produkcji.
Dokładny harmonogram ustalamy zaraz na początku projektu a na każdym z etapów produkcji dbamy o to, aby terminy były przestrzegane. Jeśli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia ze strony Fenek Media, będziemy Cię o tym informować odpowiednio wcześnie i proponować alternatywne rozwiązania. Gwarantujemy Ci pełne wsparcie i komunikację na każdym etapie naszej współpracy. Otrzymasz bezpośredni numer kontaktowy do lidera Twojego projektu, który odpowie na Twoje pytania od poniedziałku do piątku 9:00-17:00.
Rozumiemy, że delegowanie zadań zewnętrznej firmie wiąże się z wieloma wątpliwościami. Dlatego oferujemy Ci możliwość współpracy z nami na każdym etapie procesu kreatywnego. Możesz wybrać scenariusz, styl, muzykę, efekty i wszystko inne, co wpływa na wygląd i przekaz Twojego filmu. Po zakończeniu postprodukcji możesz zgłosić również swoje uwagi lub poprawki. Naszym celem jest stworzenie filmu, który spełni w pełni Twoje oczekiwania.
Zapewniamy Ci pełną transparentność. Możesz kontaktować się z nami w dowolnym momencie, aby uzyskać informacje o postępach, zobaczyć wstępne wersje filmu lub zgłosić swoje uwagi i sugestie. Ponadto otrzymujesz osobę, która jest na stałe przypisana do Twojego projektu, dzięki temu masz pewność, że komunikacja na każdym etapie współpracy przebiegać będzie na najwyższym poziomie.
Zanim przejdziemy do realizacji filmu, chcemy dokładnie poznać Twoje oczekiwania i potrzeby. Dlatego zapraszamy Cię na rozmowę wstępną, podczas której omówimy koncepcję projektu i zdefiniujemy wspólnie grupę docelową oraz określimy przekaz, który chcemy do niej skierować. Na tej podstawie przygotujemy konspekt, w którym zaproponujemy odpowiednią stylistykę filmu. Konspekt przedstawimy Ci do akceptacji i dopiero po uzyskaniu Twojej zgody rozpoczniemy prace produkcyjne.
Jeśli chcesz skalować swój biznes i ograniczyć koszty, które się z tym wiążą, warto postawić na Fenek Media. W ten sposób uzyskasz elastyczność i możesz wtedy skupić się na projektach, które mają największe znaczenie dla Twojej działalności, albo po prostu zdobędziesz więcej czasu na rozwój firmy. Nie musisz inwestować w drogi sprzęt, szkolić pracowników czy martwić się o terminy i jakość. Oferujemy Ci kreatywną koncepcję, profesjonalną realizację i kompleksową obsługę.
Zanim rozpoczniemy współpracę, przygotujemy dla Ciebie umowę o świadczenie usługi tworzenia filmu reklamowego, która określa zakres, terminy, koszty i warunki współpracy. W naszych produkcjach wykorzystujemy licencjonowaną muzykę i materiał stockowy jedynie z legalnych źródeł.
Po zakończeniu produkcji filmu reklamowego udzielamy Ci licencji na nieograniczone korzystanie z filmu reklamowego w celach promocyjnych i marketingowych na dowolnym nośniku i kanale dystrybucji. Będziesz mógł swobodnie używać filmu reklamowego do promowania swojej marki i produktów bez żadnych ograniczeń lub opłat.
Fenek Media Igor Opłatkowski
ul. Fryderyka Chopina 4/19
88-200 Radziejów
NIP: 8883163181
REGON: 526009330
Fenek Media Igor Opłatkowski
ul. Fryderyka Chopina 4/19
88-200 Radziejów
NIP: 8883163181
REGON: 526009330